innan vi red ut så passade jag på att klippa bort semlans sorgkant ( manen ) 
det känndes så bra att frisera om henne 
Idag red jag och Jessica upp till runden ( ganska långt )
på vägen upp dit galoppde vi och semlan var verkligen superpigg
jag kunnde knappt få stopp på henneoch desutom red jag barbacka
och då blir man ju liksom tvungen att knipa åt med knäna för att håla balansen
inte ramla framåtoch då blir det ju nesta motsatt effekt :( men det gjorde inget
förutom att jag borde tagit sadeln.
Men men det går ju inte att ändra på nu.
 
 
och sedan när vi väl hade kommit upp till runden så tänkte
jag försöka slå mitt rekord runt rundeln och innan var det 55 sek
jag testade två gånger åt ett håll men det blev en brant nerförsbacke som
jag inte kunde rida nerför så snabbt så då vart tiden 1:27 vilket är ganska långsamt.
 
...
 
men sedan testade jag åt andra hållet och då på ett ställe
blev det kors galopp
men tiden är jag nöjd med :)  53 sek
 
 

1 kommentarer

Anonym

11 Feb 2014 22:49

Kul att läsa om dig och Semlan!

Svar: vad bra ! :)
linneadensnea.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej